سایت پیکس لاو

۲۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

خط تولید آب معدنی دماوند متوقف شد + مردم آب معدنی دماوند نخرید

تولید آب معدنی «دماوند» متوقف شد
خط تولید آب معدنی دماوند متوقف شد
وزارت بهداشت: آب معدنی "دماوند" به دلیل تخلف پلمپ و تحت پیگرد قانونی است
مردم آب معدنی دماوند نخرید
ماجرای توقف تولید آب معدنی دماوند
علت پلمپ خط تولید آب معدنی "دماوند"

مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو گفت: خط تولید آب معدنی «دماوند» به علت عدم تمکین به مقررات و ضوابط سازمان غذا و دارو با حضور بازرسان این سازمان متوقف شد.



به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سازمان غذا و دارو؛ بهروز جنت، مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت بهداشت نسبت به بررسی آب‌های معدنی و نیز اقدامات موثر سازمان غذا و دارو نسبت به جمع آوری و توقف خط تولید برندهای آلوده این اقدام در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق بررسی‌های به عمل آمده، خط تولید آب معدنی «دماوند» به علت رعایت نکردن قوانین و ضوابط سازمان غذا و دارو و عدم تمکین به مقررات متوقف گردید.

جنت در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در برسی آب‌های معدنی به برندهای آلوده تذکر داده شده بود که خط تولید خود را متوقف کنند متاسفانه این شرکت بدون توجه به فعالیت خود ادامه داده بود که به همین دلیل و با حضور بازرسان این سازمان خط تولید این آب معدنی متوقف شد.

وی در پایان گفت: سازمان غذا و دارو در موضوع سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده و با کسانی که کوچکترین تخلفی را داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

گلاره عباسی عکس های جهیزیه اش را منتشر کرد

گلاره عباسی عکس های جهیزیه اش را منتشر کرد
تصویری از جهیزیه گلاره عباسی
عکس ها جهیزیه گلاره عباسی
تصویری از جهیزیه گلاره عباسی

گلاره عباسی عکس های جهیزیه اش را منتشر کرد!

گلاره عباسی، متولد 1362 در تهران است و فارغ التحصیل رشته معماری که در دانشگاه هنر خوانده است. در گفتگوی اخیرش درباره ازدواج گفته که با هم می خوانیم.

عکس هایی از جهیزیه ی گلاره عباسی

گلاره عباسی طی مصاحبه ی اخیرش، نظر خود را درباره ازدواج اینگونه توضیح داد: ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد.
گلاره عباسی همچنین درباره ی ازدواج خود گفت: این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و منتظر است تا قسمت خود سر برسد و اما حالا قسمت او بالاخره فرا رسیده و در تاریخ 25 تیر 1394 در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بسته است.

وی هم اکنون درگیر خرید جهیزیه است و تصاویر خریدهایش را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

متنی که او درباره ی عکس زیر منتشر کرد :

اولین های خانه ی ما..... من و بی خوابی از شوق خرید های کوچک و بهانه های زیبای خوشبختی این روزهای من ... دلتون شاد و دعای خیرتون مثل همیشه بدرقه راه من ...

 

عکس بشقابی که وی منتشر کرد

متنی که گلاره عباسی درباره ی اولین گلدان خانه شان نوشت :

اولین گلدان خانه ما ... این عکس را گرفتم که برای همسر جان بفرستم که دیدم عکس کودکی هم به زور خودشو در عکس جا داده و دوست داشتم برای شما هم بگذارم. کودکی من و گلدان امروزم... بدی کیفیت عکس هم مربوط به ویروس سرما خوردگی امروز منه شما مواظب خودتون باشید.


گلدان خانه ی گلاره عباسی

گلدان خانه ی گلاره عباسی



منبع : yjc.ir


ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

واکنش رامبدجوان به حاشیه های رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر

واکنش رامبدجوان به حاشیه های رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر

واکنش رامبدجوان به حاشیه های رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله

واکنش رامبد جوان به حاشیه های خندوانه

واکنش رامبدجوان به حاشیه های مسابقه خنداننده برتر


برترین ها: رامبد جوان به حاشیه های رقابت امین حیایی و ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» واکنش نشان داد.

واکنش رامبد جوان حاشیه های اخیر خندوانه

رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «رفقا سلام.

دو نکته:

١- 1,120,055,880 ریال پول جمع شد از کمکهاى شما عزیزاى دل براى رفقاى کوچولومون. و این خیییییلى عالیه. واقعن از تک تکتون ممنونم.

٢-بابت موضع گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه ى مسابقه خنداننده ى برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن متاسفم.

عزیزان من،ما خندوانه رو فقط براى شادى و حال خوب مردم عزیز ایران مى سازیم تا با هم نزدیکتر بشیم و احساس رفاقتمون بیشتر بشه و این خیلى بده که یه لذت بزرگ و اجتماعى و شاد رو با نسبتهاى کاملن غلط تبدیلش کنیم به فضایى تلخ و نامنصفانه و بى اساس. از همه ى شما عزیزانم مى خوام که عاقلانه و عاشقانه از این جریان دوستانه و شاد حمایت کنین و به اشتباه همراه تحلیلهاى غلط و توهین هاى آزاردهنده نشین.

دوستتون دارم.»

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

صحنه های سانسور شده شاهزاده جینمو با سریو سریال دختر امپراطور

کل صحنه های شاهزاده جینمو با سریو ( دختر امپراطور )

کل صحنه های سانسور شده شاهزاده جینمو با سریو ( دختر امپراطور )

صحنه های سانسور شده شاهزاده جینمو با سریو سریال دختر امپراطور

صحنه های سانسور شده شاهزاده جینمو با سریو در سریال دختر امپراطور

 

 

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

صحنه احساسی ولیعهد و شاهزاده ( دختر امپراطور )

صحنه احساسی ولیعهد و شاهزاده ( دختر امپراطور )

صحنه سانسور شده ولیعهد و شاهزاده سریال دختر امپراطور

دانلود صحنه های سانسور و حذف شده سریال کره ای دختر امپراطور

دانلود صحنه های سانسور و حذف شده سریال کره ای دختر امپراطور

کلیپ عاشقانه زیبا از سریال دختر امپراطور

کلیپ صحنه بغل گرفتن ولیعهد دختر امپراطور



ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

عکس های جدید ابراهیم تاتلیسس خواننده ترکی بعد از ترور شدن

تصاویر + عکس های جدید ابراهیم تاتلیسس خواننده ترکی بعد از ترور شدن

عکس: چهره پیر و شکسته شده ابراهیم تاتلیسس پس از ترور

تصاویر دیدنی از ازدواج ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترک

ازدواج ابراهیم تاتلیسس در بیمارستان! (عکس)


ابراهیم تاتلیسس (زاده ژانویه ۱۹۵۲ در شانلی‌اورفه)، از خوانندگان مشهور ترانه‌های ترکی کشور ترکیه است. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند. امپراتور لقب متداولی برای اوست، , وی در شهر اورفا زاده شده است. پدر او عرب و مادر او کرد تبار بوده است  
 
تاتلیس و مادرش

عکس های جدید ابراهیم تاتلس خوانند ترک,عکس جدید ابراهیم تاتلس بعد از ترور,عکس ابراهیم تاتلیس,عکس خواننده معروف ترکیه که ترور شد,بیوگرافی کامل ابارهیم تاتلیس

 

ترور :

 

در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۱ میلادی، ابراهیم تاتلیسس در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور نافرجام شد. تاتلیسس هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود «ایبو شو» از کانال تلویزیونی «بیاض تی‌وی» خارج می‌شد هدف این حمله قرار گرفت. پلیس اعلام کرد که ضارب از یک خودروی مشکی رنگ اقدام به شلیک چند گلوله کرده و به سرعت متواری شد.

 

بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شد. پس از یک عمل جراحی ۱۲ ساعته پزشکان اعلام کرده‌اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد،پس از دو هفته اعلام شد وی با خطر جانی جدی مواجه نیست.

 

عکس های جدید ابراهیم تاتلس خوانند ترک,عکس جدید ابراهیم تاتلس بعد از ترور,عکس ابراهیم تاتلیس,عکس خواننده معروف ترکیه که ترور شد,بیوگرافی کامل ابارهیم تاتلیس عکس های جدید ابراهیم تاتلس خوانند ترک,عکس جدید ابراهیم تاتلس بعد از ترور,عکس ابراهیم تاتلیس,عکس خواننده معروف ترکیه که ترور شد,بیوگرافی کامل ابارهیم تاتلیس عکس های جدید ابراهیم تاتلس خوانند ترک,عکس جدید ابراهیم تاتلس بعد از ترور,عکس ابراهیم تاتلیس,عکس خواننده معروف ترکیه که ترور شد,بیوگرافی کامل ابارهیم تاتلیس عکس های جدید ابراهیم تاتلس خوانند ترک,عکس جدید ابراهیم تاتلس بعد از ترور,عکس ابراهیم تاتلیس,عکس خواننده معروف ترکیه که ترور شد,بیوگرافی کامل ابارهیم تاتلیس عکس های جدید ابراهیم تاتلس خوانند ترک,عکس جدید ابراهیم تاتلس بعد از ترور,عکس ابراهیم تاتلیس,عکس خواننده معروف ترکیه که ترور شد,بیوگرافی کامل ابارهیم تاتلیس ebrahim-tatlises-photokade (7)

ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه روز سه شنبه در بیمارستان محل بستری خود در استانبول با نامزد 30 ساله خود ازدواج کرد.

به گزارش عصر ایران ابراهیم که 12 سال با " عایشه گل ییلدیز " آشنا بود روز گذشته برای دومین بار در طول عمر 59 ساله خود بر سر میز ازدواج نشست.

تاتلیسس چند ماه پیش بر اثر اصابت گلوله به جمجمه اش به شدت زخمی شد و در آستانه مرگ قرار گرفت . گفته می شود " پروفسور سمیعی " برترین جراح ایرانی مغز در جهان وی را در آلمان تحت عمل جراحی قرار داده است .





ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin